zaterdag 8 juni 2013

Altered Canvas ~ Little girls and a beautiful fairy in pink and purple

Hallo allemaal,
Wat een heerlijk weertje! Eindelijk zomerse temperaturen. Dus dit wordt een heeeeel kort berichtje want de BBQ staat te branden en we gaan zo meteen heerlijk smullen.
Toch even tussen de "buiten-genietmomenten" door nog vlug deze post van een nieuw canvas in de reeks altered canvassen.







Meer detailfoto's vind je hier op mijn Youtubekanaal!
Geniet van het mooie weekend!
Lieve groetjes,
Els

8 opmerkingen:

  1. Els, wat prachtig! Zoiets willen mijn dochter en ik graag maken met foto's van mijn moeder. Je geeft ons veel inspiratie. Dank je wel!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Monique, dat is een prachtig idee! Dat zou een heel mooi aandenken zijn. Hou mij op de hoogte van het eindresultaat. Ben heel benieuwd. Groetjes, Els.

      Verwijderen
  2. Hoi Els,

    Wauw, Dit is gewoon prachtig. En, wat leuke details. Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je lieve reactie Claudia! Groetjes, Els.

      Verwijderen
  3. Ingrid M.6:40 p.m.

    Mooi gedaan Els!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww this is so beautiful Els!!
    Gorgeous embellishments!
    Love it! :)

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty canvas. The colours work really well together!

    BeantwoordenVerwijderen