maandag 10 juni 2013

Schildersmarkt Neeroeteren

Hallo lieve mensen,

Op zondag 21 juli 2013 vindt in Neeroeteren de 12de editie plaats van de jaarlijkse Schildersmarkt.
Dit jaar zal ik met mijn creaties voor de eerste keer deelnemen.
Ik nodig jullie dan ook van harte uit op mijn stand. De schildersmarkt is open van 12 tot 18 u.


Meer info vind je hier op de website van Schildersmarkt Neeroeteren.

Voor een leuk namiddagje uit moet je op de Schildersmarkt in Neeroeteren zijn!

Ik hoop jullie daar te ontmoeten!
Lieve groetjes,
Els


2 opmerkingen:

  1. Luc Cuppens11:43 a.m.

    Zeker doen: in het unieke kader rond de Kerk van Neeroeteren kun je wel een namiddag omkrijgen met de vele mooie standen: de stand van Els zal een extra verrijking zijn: we kijken nu al uit naar die dag! Veel succes Els!Luc en Marleen, Amelie uit Neeroeteren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els, ik kijk al uit naar dit petit Montmartre in Neeroeteren! Succes, Amelie

    BeantwoordenVerwijderen